  • Data: 2002-04-20 09:06:23
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak:) A mozesz pokazac paluszkiem w ktorym miejscu. Byles jednym z
    tych
    > ktorzy stanowczo twierdzili ze jak niet homologacji to po ptokach.

    18.04.2002. godz.9.03:
    cytuję:

    "Być może przypadek tzw "bezspornej ciężarowości" będzie miał tu
    zastosowanie"

    Nie uczepiłeś się tej deski ratunku, więc pewnie wszyscy Twoi
    dyskutanci
    uznali, że jednak jest to samochód nie spełniający tych warunków.

    Choć szczerze przyznam, że w moim rozumieniu
    pismo dotyczy przypadków "wstecznych"
    (tzn już sprowadzonych i już zarejestrowanych pojazdów bez świadectwa,
    dlatego pytałem, kiedy miał miejsce import),
    stąd moje wątpliwości w możliwości powołania się na tę interpretację.