    From: "Remek" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód w działal. gosp.
    Date: Fri, 31 May 2002 09:38:36 +0200

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ad30t4$fa6$2@news.tpi.pl...

    > Nie ma zakazu odliczania VAT. Skoro wydatki są kosztem i nie ma zakazu, to
    > VAT mozna odliczać na takich samoch zasadach jak przy wprowadzonym do EŚT
    > samochodzie.
    > Gdzie słyszałeś inne opinie?

    2xUS i 1x Izba Skarbowa, zresztą swego czasu interesowało sie tym jeszcze
    kilku znajomych i po "niemożliwości" ustalenia jak to w końcu jest
    wprowadziliśmy samochody na ŚT. (tak dla uproszczenia sobie życia).

    Tak samo jak z amortyzacją komputerów, jedni powiedzą że można szybciej inni
    że można ale nie radzą a jeszcze inni że nie można.

    > Dlaczego "najlepiej". W czym taka metoda jest lepsza od kupowania od razu
    na
    > firmę? W tym, że kosztów zakupu (PCC na przykład) nie można wrzucić w KUP?
    > To ma byc lepiej?

    To zależy co będziesz miała w dow. rej. czy imię nazwisko czy nazwę firmy.

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586