    From: "Remek" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód w działal. gosp.
    Date: Mon, 3 Jun 2002 09:28:37 +0200

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0205311231200.32374-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > [...]
    EŚT

> [...]
    > "niemożność" wrzucenia w KUP abonamentu z telefonu osobistego:
    > skoro telefon/samochód służy do celów osobistych, a tylko przy
    > okazji :) do DG to koszty które trzeba "i tak" ponieść nie
    > kwalifikują się do KUP.
    > A trudno dowieść że naprawa jest spowodowana akurat używaniem
    > samochodu w DG... !
    > Tylko bardzo proszę, nie mówcie że używacie samochodów "firmowych"
    > do innych niecnych celów ;) - a osobistych - i owszem.
    > [...]
    >
    > Możesz objaśnić co masz na myśli ??
    > Bo jeśli amortyzację przyspieszoną to stosowny numer KŚT

    Mam na myśli amortyzację przyspieszoną x2, swego czasu był o tym wątek więc
    sprawdziłem jak to jest w praktyce i usłyszałem właśnie takie wypowiedzi:
    1. "nie można" - dział księgowości w dużej firmie komp. (bez uzasadnienia
    czemu)
    2. "w zasadzie to można ale tego nie robimy ze względu xxx" - bank
    Do US nie dzwoniłem, na razie nie mam potrzeby.

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586