eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy › Re: Samochód w ?rodkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy
  • Data: 2007-07-04 22:24:46
    Temat: Re: Samochód w ?rodkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Ups
    > Jestem w szoku.
    > A dlaczego miałoby się NIE DAĆ?
    A pogooglaj sobie hasła typu 'ustanawianie współwłaściciela'. Opinie są
    różne, łącznie z taką, że jak jest 2 współwłaścicieli to mogą mieć tylko
    po 50%, jak 3, to po 33,3(3)% itd. Wyczytane na jakimś forum prawnym :-)
    Dla mnie byłoby niezrozumiałe, gdyby się nie dało. Przykładowo jeśli
    dwie osoby idą kupić samochód jedna ma na ten zakup 20000, a druga
    10000, kupują za 30000 to jakoś nie widzę powodu dla którego mieliby być
    współwłaścicielami po połowie. Ale, że w naszym systemie wszystko jest
    możliwe, to chciałem się upewnić u "profesjonalistki".

    Maciek