  • Data: 2008-08-18 17:43:01
    Temat: Re: Samodzielna naprawa części i jej sprzedaż
    Od: "marian w" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Patoła" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:faa6b965-acba-4d6d-9517-627c0aa0aa5d@y21g2000hs
    f.googlegroups.com...

    > Stosownym rabatem na dokumencie sprzedaży?

    Wystarczy faktura z kolumną RABAT? Czy ta faktura będzie dokumentem na
    podstawie którego mogę przekazać gaźnik do magazynu? Jak ustalić
    wartość dla tego (wymontowanego, uszkodzonego) gaźnika?

    1.umowa kupna sprzedazy !
    2.przeciez to ty naprawiasz zepsute gazniki wiec chyba wiesz ile jest warty
    taki zepsuty ?