eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie › Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
  • Data: 2002-03-11 22:25:04
    Temat: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Z tego co wiem to prowadzenie dokumentacji w Excellu nie jest w pelni
    > legalne tzn urzadzenia ksiegowe musza spelniac pewne warunki, np
    > przynajmniej teoretyczna blokada poprawek wstecznych...
    Księgowosci nie musisz prowadzic na zadnym programie. Mozesz recznie sobie
    pisac. Kiedys byla taka ksiega handlowa do ktorej sie wpisywalo wszystko.
    Biznes planu, rachunku kosztow i wynikow nikt Ci nie zabroni robic, czy to
    na kalkulatorze, czy w excellu.
    Dobra ksiegowa, czy tez firma ktora prowadzi Ci rachunki to nie ta, ktora
    wpisuje cyferki i wypelnia deklaracje. Jestem ciekawy, czy za 200 zl/mies
    jakies biuro przypomni Ci, ze masz za duze koszty plac, wydatki czy cos
    innego.
    Pozdrawiam
    MarekF


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1