    From: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Date: Tue, 12 Mar 2002 01:37:17 +0100

    A tak troszkę poważniej:

    Myślę, że najlepszą metodą byłoby poprowadzenie KPR i VAT samemu (przy tak
    małej liczbie dokumentów można ręcznie, bez programu) i gdy uzbiera się
    trochę pytań - pójście do dobrego księgowego na jednorazowe konsultacje.

    Ja prowadzę sobie księgowość od 10 lat. Były niewielkie wpadki, ale
    słyszałem, że biurom rachunkowym też się zadrzają.

    Czasem masz większe szanse na uniknięcie błędu. Na przykład w biurze może
    zdarzyć się, że zamiast rachuku na 300 zł wpiszą przychód 3000 zł, (nie
    wiedzą, ila za jaką pracę się należy) a Ty raczej tak się nie pomylisz.

    Pozdrawiam
    Krzysztof