eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamozatrudniający stracą przywileje podatkowe - jak to wygląda w praktyce? › Re: Samozatrudniaj?cy strac? przywileje podatkowe - jak to wygl?da w praktyce?
    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samozatrudniaj?cy strac? przywileje podatkowe - jak to wygl?da w
    praktyce?
    Date: Fri, 17 Nov 2006 13:18:22 +0100

    Dnia 17-11-2006 o 13:11:05 \n <...@...xy> napisał(a):

    > O ile udało mi się zrozumieć z tej powodzi krzaków które produkujesz,
    > cała prezentacja miała by pokazać jaki to ZUS jest be a cała korzyść z
    > samozatrudnienia polegać ma na tym, że pieniądze zaoszczędzone na ZUSie
    > należy oddać innej instytucji. Rzeczywiście ludzie by przejrzeli na
    > oczy...

    Powódź krzaków pojawiła mi się dopiero w Twoi poscie, ja produkuję UTF-8
    z tego co widzę. Aczkolwiek może coś źle widzę bo faktycznie dziwne to.

    Odnośnie ZUS - rób jak uważasz, natomiast faktem jest że małym wysiłkiem
    możesz mieć 2x tyle niż oferuje ZUS, średnim 3x tyle a jak jesteś naprawde
    dobry
    to masz nieograniczone pole do działania.

    pozdrawiam