    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sens amortyzacji
    Date: Thu, 2 Jul 2015 23:22:34 +0200

    W dniu 2015-07-02 o 23:16, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Powiedzmy, że mam 50. osobową załogę...
    Eeeee - jak masz 50. osobową załogę, to przy wypłatach, urlopach,
    urlopach na żądanie, macierzyńskich, chorobowych, pipach, przepisach bhp
    itp itd nie masz już raczej czasu na zastanawianie się nad amortyzacją
    jakiegoś strucla za 50 tys. ;-)

    > No akurat jest różnica, bo laptop mogę ZTCW amortyzować jednorazowo, ale
    > to tak na boku, bo mi nie chodzi o to, że samochód jakoś inaczej, ale
    > że jak kupię coś droższego, to nie wpisuję w KUP od razu, tylko trzeba
    > jakieś amortyzacje i trzeba zapłacić PIT. Kupiłem maszynę za 100 tysięcy
    > i muszę i tak 10 tysięcy PIT wyszarpać, a może nie mam, bo zarobiłem 100
    > i całe 100 zainwestowałem w maszynę do produkcji...
    Ustawodawca uczy Cię, że inwestować też trzeba umieć, bo można
    przeinwestować ;-)

    Maciek