  • Data: 2002-11-05 20:06:34
    Temat: Re: Skarbowy zabrał mi to czego nie mam!!! Dlaczego?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Nov 2002, Bax wrote:
    [...]
    >+ Ale US _nie_zna_ prywatnego konta podatnika. W jakims
    >+ zgłoszeniu (nie pamiętam jakim) podaje się wyłącznie nr rachunku
    >+ związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą.

    Żeby być dokładnym:
    - kont[o/a] (wszystkie) DG *musisz* podać
    - konto osobiste *możesz* podać. Na to konto US powinien
    w pierwszej kolejności zwracać nadpłaty z rozliczeń
    rocznych PIT.

    Tego że zna legalnie bo podatnik sam przyniósł w zębach
    IMHO wykluczyć nie możemy :)
    [...]
    >+ Stąd moje zdziwienie, że ot tak znaleźli w rozliczeniu
    >+ rocznym jakiś numer rachunku i sobie nań weszli.

    Co do tego czy mogą "sobie tak wejść" to nie wiem...
    Pewnie masz rację

    Pozdrowienia, Gotfryd