  • Data: 2012-09-27 08:33:41
    Temat: Re: Składka na NFZ
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Sep 2012 15:22:13 +0200, StS napisał(a):

    > Płaciło wojsko za spowodowanie kalectwa nie wiem co to może wyjaśnić.
    > Nie olewam tylko zadajecie pytania na które nie wiem jak odpowiedzieć
    > poza tym nie lubię jak ktoś zamiast pomóc jedno co umie zrobić to się
    > wymądrzać - mam tu na myśli niejakiego RoMana.

    To tak jak u lekarza, idziesz i mówisz, że źle się czujesz. Lekarz pyta,
    czy kaszel masz? a ty nie wiesz co to kaszel, pyta czy temperaturę
    mierzyłeś i ile masz ? ty nie wiesz, więc wysyła cie do zabiegowego aby
    zmierzyć, no teraz temperatury nie masz bo paracetamol wziąłeś, ale
    wczesniej być może miałeś.
    i jak lekarz ma postawić diagnoze, czy to angina, grypa, czy zwykłe
    przeziębienie ?

    Po prostu grupowicze oczekują od Ciebie jakiejś konkretnej sytuacji, że
    jesteś cywilem chodziłeś po poligonie, albo przy granicy poligonu, było
    ostre strzelanie, jakiś rykoszet, źle coś ustawione, trafili w ciebie,
    spowodowali kalectwo i masz od nich rente.

    Albo jechała kolumna wojskowa i potrącili Ciebie w ruchu drogowym.
    albo Złom zbierałeś na poligonie i coś wybuchło.
    albo Szedłeś obok obiektu wojskowego i spadło ci coś na głowe

    na podstawie takiego opisu łatwiej się domyślić o co chodziło w przyznaniu
    renty

    itd itd
    sprawa formalnie poszła dalej, ustalili kalectwo, ustalili, że renta się
    Tobie nalezy i miałeś, ale tak jak pisali, nikt

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow8.php