    From: "chris" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skladka zdrowotna-PILNE!
    Date: Sun, 28 Apr 2002 23:43:06 +0200

    > co
    > >
    > odliczasz tylko tyle ile wpłacone w zeznaniu , a jeżeli chcesz wszystko
    miec
    > na "6" to powinnienies wplacic odsetki za okresy od dnia odliczenia
    > niewlasciwego do dnia zlozenia zeznania od kwoty tych skladek

    Oj, chyba zle mnie zrozumiales: kwote skladki zdrowotnej JUZ odliczalem w
    deklaracjach PIT 5.
    I teraz w ogole nie wchodzi w rachube jej ponowne odliczenie (lub nie) w PIT
    36. Tak mi sie wydaje.

    Przykladowo: od I do XI lacznie odliczylem 1000 zl skladki zdrowotnej, a w
    rzeczywistosci wplacilem 500 zl. A wiec zanizylem o 500 zl skladke na
    podatek dochodowy. No i teraz mi wychodzi ze US ma mi zwrocic te 500 zl. A
    ja ich nie chce....
    No i wlasnie tu lezy pies.... jak z tego wybrnac????
    Krzys