  • Data: 2006-02-26 08:44:13
    Temat: Re: Składki ZUS - bardzo poważny problem!!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ wrote:

    > Ja sie obawiam, ze przy obecnym podejsciu sadow nizszych instancji ZUS
    > niczego nie bedzie musial dowodzic. To przedsiebiorca zostanie
    > prawdopodobnie postawiony przed koniecznoscia udowodnienia, ze cos nie
    > mialo miejsca, co jak wiadomo jest praktycznie niewykonalne (jak
    > wiekszosc dowodow nieistnienia czegos).

    Jeste pewien sposob na wykazanie, ze DG nie byla prowadzona w weekendy.
    Poniewaz sie placi podatki a podatki obniza sie "wrzucajac w koszta"
    rozne sprawy wystarczy wykazac, ze:
    - z faktury za prad wrzucano czesc pomniejszona o weekendy
    - z faktury za wynajem wrzucano czesc pomniejszona o weekendy
    - nie ma zakupow w weekendy
    Ponadto
    - jak sie chorowalo, to sie nie pobieralo chorobowego za weekendy
    - wszelkie umowy nie obejmuja weekendow i jest to zaznaczone
    - wszelkie przelewy, pisma i inne nie zostaly wykonywane w weekendy...

    W ten sposob mozna przedstawic faktyczny, choc dosc dziwaczny, stan
    "braku prowadzenia DG" w weekendy...

    Pozdr
    ja

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f