  • 11. Data: 2003-02-22 20:51:41
    Temat: Re: Skradziony samochod
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie zawsze jestem więc może lepiej powstrzymać sie od pochopnych
    opinii,
    > bo ktoś może miec dzięki Twoim radom spore kłopoty.

    Myślisz, że ktoś podejmuje jakieś decyzje
    na podstawie jednej odpowiedzi na grupie dyskusyjnej?
    (i do tego jeszcze wyIMHOwanej)
    To by była lekkomyślność.
    Każdemu - Tobie również - trafiały się "gnioty",
    więc może lepiej powstrzymać sie od pochopnych opinii

  • 12. Data: 2003-02-25 16:21:36
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Markuss chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Dziekuje serdecznie za podpowiedz, mam tylko jeszcze pytanie co zrobic
    > wypadku gdy samochod nie byl ubezpieczony, w zwiazku z czym nie nalezy
    sie
    > zadne odszkodowanie??

    Odpowiedź na Twoje pytanie znalazłem w leksykonie.Nawet jeśli samochód
    nie miał AC,a już "zdążył być" wykorzystany do sprzedaży opodatkowanej to
    VAT-u nie ma potrzeby zwracać

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!