  • 1. Data: 2007-05-07 11:15:29
    Temat: Projekt nowej ustawy VAT - stawka dla mieszkań
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    usiłuję sie dowiedzieć, jaka stawka zostanie wprowadzona
    na nowe mieszkania w nowej ustawie.
    Czytałem o progu 120 m2, który powoduje stawkę 22%, ale
    mam wątpliwości czy stawka 22% będzie dotyczyć nadwyżki
    powierzchni ponad 120 M2, czy całego mieszkania które ma
    powierzchnię większą od 120m2.
    Dzwoniłem do urzędniczki w MinFin, ale ona nie potrafiła
    mi odpowiedzieć.
    Może ktoś z szanownych grupowiczów ma jakiś "świeży"
    projekt ustawy (ze świeżymi załącznikami, bo tam jest
    obecny zapis o 7% stawce), albo jakieś informacje na ten temat ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas