  • 1. Data: 2009-11-24 09:47:21
    Temat: Sorry - źle zapodałem ostatnie pytanie
    Od: "$tipa" <s...@w...pl>

    W tym moim pytaniu o zakupy zagraniczne na kartę, to zapomniałem dodać
    najważniejsze. Że chodzi o zakupy firmowe a nie o prywatne. Zaiste w
    poprzednim pytaniu wyszedłem na idiotę. Teraz, mam nadzieję, na trochę
    mniejszego.
    A więc czy jest jakiś problem z zakupami w ramach DG na kartę w
    zagranicznych serwisach?

    $tipa

  • 2. Data: 2009-11-24 10:26:13
    Temat: Re: Sorry - źle zapodałem ostatnie pytanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    $tipa pisze:

    > A więc czy jest jakiś problem z zakupami w ramach DG na kartę w
    > zagranicznych serwisach?

    Zagraniczne serwisy nie robią żadnych problemów o ile tylko nie
    zabanowały polskich nabywców w ogólności.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2009-11-24 10:34:22
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Maddy wrote:

    > Zagraniczne serwisy nie robią żadnych problemów o ile tylko nie
    > zabanowały polskich nabywców w ogólności.

    $tipa, chyba znowu nie o to Ci chodziło.
    Tak więc masz szansę zadać pytanie po raz trzeci ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-11-24 11:21:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Piotrek pisze:

    > $tipa, chyba znowu nie o to Ci chodziło.
    > Tak więc masz szansę zadać pytanie po raz trzeci ;-)

    I czwarty i piąty. Próbuj do skutku.

    Niestety, szanse że dostaniesz odpowiedź na pytanie które, chciałeś
    zadać a nie na to, które faktycznie zadałeś są znikome :-)

    Ja np. ciągle nie wiem o jakie problemy ci chodzi?
    W jakim sensie problemy? Nie dla każdego to samo jest problemem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2009-11-25 07:53:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Maddy pisze:
    > Niestety, szanse że dostaniesz odpowiedź na pytanie które, chciałeś
    > zadać a nie na to, które faktycznie zadałeś są znikome :-)

    Nie wiem czemu się na nim wyżywacie. Gość prowadzi DG, chce kupić coś
    poza Polską i zapłacić kartą, a nie przelewem. Boi się, że to niezgodne
    z prawem. Nawet jeśli boi się nadmiernie, czy to powód do szyderstwa?
    Przecie nie każdy musi się znać. A poza tym, czasami przepisy potrafią
    zaskoczyć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2009-11-25 09:10:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie wiem czemu się na nim wyżywacie. Gość prowadzi DG, chce kupić coś
    > poza Polską i zapłacić kartą, a nie przelewem. Boi się, że to niezgodne
    > z prawem. Nawet jeśli boi się nadmiernie, czy to powód do szyderstwa?

    Nie prawda. Boi się, że będzie miał "problemy" co niekoniecznie znaczy,
    że zrobi coś niezgodnego z prawem.

    > Przecie nie każdy musi się znać. A poza tym, czasami przepisy potrafią
    > zaskoczyć.

    Na razie nasz kolega uzyskał informacje, że prawo nie zabrania.
    Ta odpowiedź go nie zadowoliła.

    Prawdopodobnie sam nie ma pojęcia o co mu chodzi, kolega mu powiedział,
    że "są problemy" ale nie powiedział jakie, więc on sie pyta nas na
    grupie zamiast spytać tego tajemniczego kolegi.

    Nie naśmiewamy się z jego braku wiedzy prawnej, zasadniczo nikt się tu
    na grupie nie naśmiewa z czyjeś niewiedzy w tym zakresie, chyba że jakiś
    ignorant próbuje robić za eksperta.

    Ale kierowanie pytania na grupę o to co jego kolega miał na myśli jest
    absurdalne.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2009-11-25 09:30:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Maddy pisze:
    > Nie prawda. Boi się, że będzie miał "problemy" co niekoniecznie znaczy,
    > że zrobi coś niezgodnego z prawem.

    No ale się boi i można chyba mu ładnie to wyjaśnić.

    > Na razie nasz kolega uzyskał informacje, że prawo nie zabrania.

    No ale dostał odpowiedź ogólną (pomijam, że w tonie złośliwym od
    niektórych), a potem w tym wątku sprecyzował, że chodzi o DG.

    > Prawdopodobnie sam nie ma pojęcia o co mu chodzi, kolega mu powiedział,
    > że "są problemy" ale nie powiedział jakie, więc on sie pyta nas na
    > grupie zamiast spytać tego tajemniczego kolegi.

    No ale co w tym złego, że chce się u fachowców upewnić?

    > Ale kierowanie pytania na grupę o to co jego kolega miał na myśli jest
    > absurdalne.

    Ale ja nie uważam, że on pyta o myśli kolegi. Ja uważam, że jego pytanie
    brzmi: ,,Czy będą jakieś problemy (jak tak, to jakie), jeżeli kupując
    coś na cele DG za granicą zapłacę kartą?''. Wzmianka o koledze jest
    zupełnie niepotrzebna i ew. tylko wyjaśnia skąd pomysł gościa, że to
    czymś grozi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2009-11-25 10:12:35
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 12:21:46 +0100, Maddy napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja np. ciągle nie wiem o jakie problemy ci chodzi?
    > W jakim sensie problemy? Nie dla każdego to samo jest problemem.

    Nie dalej jak dwa wątki niżej bluzgałaś na SDD o poprawność cytowania :)))
    Zobacz tutaj na swój styl cytowania i zostawiania "starych wrotek"!!!
    Sama zostawiłaś swoją wrotkę z poprzednich postów z jednym tylko ">"

    No ilez można.......

    Pytanie raczej retoryczne :)

  • 9. Data: 2009-11-25 11:06:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Herald pisze:

    > Nie dalej jak dwa wątki niżej bluzgałaś na SDD o poprawność cytowania :)))

    Możesz nam zacytować ten "bluzg"? Nie wiem co czytałeś ale to nie był
    mój post.

    > Zobacz tutaj na swój styl cytowania i zostawiania "starych wrotek"!!!
    > Sama zostawiłaś swoją wrotkę z poprzednich postów z jednym tylko ">"

    Patrzę. Nie ma czegoś takiego. Masz przywidzenia bo bardzo, ale to
    bardzo chciałbyś mi wytknąć, że nie umiem cytować.

    Widzę natomiast, że mój przedpiśca wyciął jedną wrotkę za dużo (bo w
    odróżnieniu od Ciebie poświęciłam 30 sekund na sprawdzenie jak wyglądał
    cytowany przeze mnie post w oryginale). Ergo - nie było czego wycinać,
    od początku było za mało.

    > No ilez można.......

    Widzę, że lubisz sobie pobluzgać...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2009-11-25 11:28:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:06:22 +0100, Maddy napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^
    Po co to zostawiasz skoro odpisujesz NA MÓJ post?

    > Patrzę. Nie ma czegoś takiego. Masz przywidzenia bo bardzo, ale to
    > bardzo chciałbyś mi wytknąć, że nie umiem cytować.

    Cytat z twojego postu:
    //
    Piotrek pisze:

    > $tipa, chyba znowu nie o to Ci chodziło.
    > Tak więc masz szansę zadać pytanie po raz trzeci ;-)

    I czwarty i piąty. Próbuj do skutku.
    //
    Drugi wiersz w cytowanym fragmencie.
    Zresztą w ostatnim poście popełniasz to samo faux pas :))))