  • Data: 2002-05-10 10:26:27
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jolu, nie przekonasz mnie. Państwo jest dla mnie tak okrutne, zabiera mi
    coraz więcej. Po co im moje dane, przecież i tak mi nie pomogą.
    Ja nie chcę brać udziału w spisie tylko i wyłącznie dlatego, że jestem
    wściekła na rządy w naszym kraju. Panowie i Panie w rządzie się dorabiają i
    nie wiedzą nawet co znaczy żyć za 700 zł. miesięcznie. Dla nich 700 zł. to
    wystarcza na kolację w restauracji.
    Pozdrawiam. Hania.