  • Data: 2006-08-11 09:43:39
    Temat: Re: Sposób na uniknięcie VAT
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    > Chyba za trudne dla mnie jaką metodą wyciągasz wnioski.
    > Mi wychodzi tak:
    > - wspólnik A prowadzący DG ma limit "X"
    > - wspólnik B prowadzący DG ma limit "X"
    > - spółka S.C. ma osobny limit "X". Jak jest świeżo założona to oczywiście
    > ma niższy limit "X razy współczynnik okresu prowadzonej sprzedaży".

    Tak z ciekawości, co się dzieje, jeżeli SC ma przychód (bez kosztów, czyli
    dochód) w wysokości np. 35 tys, czyli pod limitem. Ale DG(A) i DG(B) mają
    osobne dochody w wysokości 35zł, które po zsumowaniu z 1/2 dochodu SC dają
    w sumie 52,5tys, czyli ponad limitem.

    Czy wtedy SC jest bezvatowcem, ale DG które ją tworzą stają się vatowcami?.

    p. m.