  • 1. Data: 2007-09-09 18:14:38
    Temat: Spóźniona deklaracja vat-7
    Od: "andrew00" <a...@o...pl>

    Witam stało sie tak że przypadkiem kończąc działalność gospodarczą nie
    zauważyłem że nabite na kase mam 1600 zł od którego należało do 25 sierpnia
    zapłacić podatek vat... wczoraj przygotowywałem papiery do zakończenia
    działalnosci i wykonałem dla pewnosci raport okazało się ze jest tam nabity
    jeden dzień za tąkwote.

    Teraz pytanie co ze mną będzie jutro pędze do urzedu i chce się dowiedzieć
    co ze mną będzie. Czy grozi mi ten duży mandat 5000 za nie złożenie
    deklaracji i nie wpłacenie pieniędzy w wyznaczonym terminie?

    Ewentualie co mam zrobić:/

  • 2. Data: 2007-09-09 19:45:15
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja vat-7
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

> [...]
    > co ze mną będzie. Czy grozi mi ten duży mandat 5000 za nie złożenie
    > deklaracji i nie wpłacenie pieniędzy w wyznaczonym terminie?

    Jeśli to 1szy raz, to mandat nie przekroczy 2tyś

  • 3. Data: 2007-09-09 20:22:49
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Karoll napisał:

    > Jeśli to 1szy raz, to mandat nie przekroczy 2tyś

    A jak teraz zlozy, to nei bedzi eniezlozenie tylko spoznienie ;) I jak
    szybko zaplaci i dorzuci bardzo duzy zal, to ...

  • 4. Data: 2007-09-09 20:30:40
    Od: "andrew00" <a...@o...pl>

    > A jak teraz zlozy, to nei bedzi eniezlozenie tylko spoznienie ;) I jak
    > szybko zaplaci i dorzuci bardzo duzy zal, to ...

    no nie mam zamiaru unikać zapłaty jutro właśnie skoro świt biegne do urzedu
    i okaże skruche :/ mam nadzieje że sie zlitują bo firma malutka a te
    mandaty to jakiś koszmar...

  • 5. Data: 2007-09-09 20:55:32
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik andrew00 napisał:

    > no nie mam zamiaru unikać zapłaty jutro właśnie skoro świt biegne do urzedu
    > i okaże skruche :/ mam nadzieje że sie zlitują bo firma malutka a te
    > mandaty to jakiś koszmar...

    Coz, tak to jest, i pod rzadami pisu niewiele sie zmienilo. Jak jestes
    krauze czy kulczyk, to moze ci grozic wiele, ale sie wywiniesz, bo masz
    dzial prawny, jak jestes mala firma, "promowana" przez pamnstwo za
    przedsiebiorczosc - zgniota cie jak wsze, byle tylko wycisnac ;)

  • 6. Data: 2007-09-10 09:12:33
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Złożyć deklarację i zapłacić z odsetkami.
    Do tego koniecznie pisemko w wyjaśnieniem, i czynnym żalem i prośbą o
    niestosowanie kary.
    Jacek