    From: "andrew00" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Spóźniona deklaracja vat-7
    Date: Sun, 9 Sep 2007 20:14:38 +0200

    Witam stało sie tak że przypadkiem kończąc działalność gospodarczą nie
    zauważyłem że nabite na kase mam 1600 zł od którego należało do 25 sierpnia
    zapłacić podatek vat... wczoraj przygotowywałem papiery do zakończenia
    działalnosci i wykonałem dla pewnosci raport okazało się ze jest tam nabity
    jeden dzień za tąkwote.

    Teraz pytanie co ze mną będzie jutro pędze do urzedu i chce się dowiedzieć
    co ze mną będzie. Czy grozi mi ten duży mandat 5000 za nie złożenie
    deklaracji i nie wpłacenie pieniędzy w wyznaczonym terminie?

    Ewentualie co mam zrobić:/