    From: h...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spóźniona nota księgowa
    Date: 3 Feb 2006 16:25:31 +0100

    >  Czyli tylko jeśli umowa przewiduje, że:
    > - płatność dokonywana jest na podstawie faktury a termin biegnie
    >   od jej doręczenia
    > - dostawca jest zobowiązany f-rę dostarczyć (czytaj: udowodnić
    >  że dostarczył)
    > ...to piłeczka będzie po stronie dostawcy.

    Mam rozumieć że z notą jest podobnie tj dostawca jest zobowiązany notę
    dostarczyć (udowodnić że dostarczył)
    A jak nie ma dowodu że dostrczył oryginał noty w terminie to przedmiotowa
    piłeczka będzie po mojej stronie.
    Czy może coś poknociłem?

    >  Pewnie tak... :(
    >  I podejrzewam że... będą mieli rację.

    No z tym to nie bardzo bym się zgodził

    >  A, przeoczyłem.
    >  Czyli *nie zawiera* VATu, tak ?

    Nie zawiera.

    Generalnie co mógłbym zrobić z notą otrzymaną w terminie czego nie mogę zrobić
    z pseudo duplikatem, piszę "pseudo" bo oryginału nigdy nie otrzymałem.

    Najchętniej to bym im ...że mogą mnie pocałować.