    From: rajusan <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż auta przed upływem 6 miesięcy
    Date: Mon, 30 Jan 2006 17:32:35 +0100

    Graszka napisał(a):
    > Użytkownik "Marek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie napisałeś czy samochód został wprowadzony do ewidencji środków trwałych,
    > a to ma istotny wpływ na sytuację podatkową przy sprzedaży.
    > Graszka

    Z tego co mi wiadomo, to jezeli kupisz samochod i sprzedaz go przed
    uplywem 6 miesiecy to US traktuje to jako dzialalnosc i nalizca podatek
    od kwoty zysku, ale jak ty sprzedaz po cenie kupna lub taniej to nic na
    tym nie zarobisz nie zaplacisz podatku od wzbogacenia.
    Jezeli cos nie tak mowie to prosze mnie poprawic
    pozdrawiam
    rajusan