  • Data: 2014-08-16 10:54:22
    Temat: Re: Sprzedaż cudzego towaru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Aug 2014, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli odpada robienie komputerowe tabelki, pozostaje ręczne pisanie?

    Poproszę o łatwieszy zestaw pytań.
    Zestaw łatwiejszych pytań też może być.
    Pytanie pomocnicze: czy kwalifikowany podpis cyfrowy z datą pewną
    to są "komputerowe tabelki"?
    Nie wiem jak ewentualna kontrola zareaguje na "komputerowe tabelki" :(

    > A jak zwrot, to wpisać datę zwrotu i podpis?

    Nie sprawdzałem, więc z przezorności tak bym zrobił (mając i tak
    papier z datami).

    pzdr, Gotfryd