  • 1. Data: 2002-06-12 08:25:01
    Temat: Sprzedaż czy przesunięcie?
    Od: "Przemek" <j...@p...onet.pl>

    Prowadzę DG osobiście i w formie SC
    Czy mogę sprzedać materiały z jednej firmy do drugiej?
    Czy jest to tylko przesunięcie?
    Jeśli tak to jak rozliczyć vat na deklaracjach VAT 7 z DG i SC?

  • 2. Data: 2002-06-12 12:32:24
    Temat: Re: Sprzedaż czy przesunięcie?
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    Jedno wyklucza drugie. Jeżeli dokonujesz sprzedaży to faktura+ wz. Jeżeli
    przesuwasz między swoimi magazynami MM - raczej w klienta magazynach o ile
    mnie wiadomo nie mieszasz.
    Pozdrówka
    Rufka

    Użytkownik Przemek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae7a1l$9hb$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-06-14 23:07:10
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "Przemek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Prowadzę DG osobiście i w formie SC
    > Czy mogę sprzedać materiały z jednej firmy do drugiej?
    > Czy jest to tylko przesunięcie?
    > Jeśli tak to jak rozliczyć vat na deklaracjach VAT 7 z DG i SC?

    W obrocie gospodarczym przyjęte jest stosowanie w takim wypadku sprzedaży,
    dokumentowanej fakturą. Jest to także akceptowane dla celów podatkowych.
    Tematykę cywilistyczną pomijam ... Rozliczasz to tak, jak "zwykłą" sprzedaż.
    UWAGA - należy stosować ceny rynkowe, bez specjalnych preferencji - inaczej
    urząd skarbowy ma prawo do oszacowania przychodu dla celów podatkowych
    według cen rynkowych.

    Tomek