eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż kremu z dodatkiem złota a obowiązek posiadania kasy fiskalnej › Re: Sprzedaż kremu z dodatkiem złota a obowiązek posiadania kasy fiskalnej
    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż kremu z dodatkiem złota a obowiązek posiadania kasy
    fiskalnej
    Date: Fri, 12 Aug 2011 23:46:13 +0200

    On 28.07.2011 11:41, Piotrek wrote:

    > Rzuć sobie okiem na poniższą interpretację indywidualną:
    > http://tinyurl.com/produkt-zaw-metale-szlachetne
    >
    > Sytuacja w sumie podobna do opisanej przez Ciebie.

    > IMHO podchodzisz do problemu zbyt zachowawczo. Ale oczywiście każdy bawi
    > się za swoje pieniądze.
    >
    > Ażeby mieć 100% pewność zasugeruj klientowi wystąpienie o interpretację
    > indywidualną, na co Ci już zwracano uwagę.

    Tylko że to może być samobój, tak jak z interpretacjami odnośnie
    integralności i autentyczności faktur, które to (interpretacje) kończą
    się na: "tutejszy organ potwierdza stanowisko podatnika, jeśli tylko
    opisana technika zapewnia integralność i autencztyczność".
    Tudzież tak jak z intepretacjami odnośnie stosowania art. 28b uptu -
    "tutejszy organ zgadza się z podatnikiem, oczywiście przy założeniu że
    kontrahent jest podatnikiem w rozumieniu art. 28a".

    Tomek