eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-04 12:31:39
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: metti <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny/a MiSSieK wklepał/a:
    > Hehe, niby skad mam wziasc, zeby zaplacic?

    Taka scenka z misia mi się przypomniała w szatni
    "(...)skąd weznę jak ni mom?(...)" A co to szanowny US obchodzi?

    > A przyszlosci i tak nie wiaze z tym zje... krajem.

    no, najlepszy to on nie jest, to fakt, ale kto ma go naprawiać
    jak wszyscy wyjadą?

    > Niech mi ktos wytlumaczy jak odbywa sie procedura wyegzekwowania tych
    > pieniedzy.
    >
    > Jesli sie wymelduje to czy komornik bedzie nachodzil moja rodzine?

    Pewnie do 26 roku życia, o ile studiujesz, tak. Jeżeli jest
    inaczej, niech mine ktoś sprostuje..

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"