  • Data: 2007-05-21 10:08:50
    Temat: Re: Sprzedaż poza kasą
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf52ang.7vn.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    OK, OK. Może być. Jeszcze mógłbym zaproponowac "zwykłe niszczenie
    cywilizacji powszechnego dobrobytu" oraz "bycie ropiejącym wrzodem
    na zdrowym ciele fiskusa". Wszystko to może być. :-)

    > No właśnie, bo kombinowanie przy podatkach to w uproszczeniu
    > przestępstwo.
    > Zatem to nie jest taki "normalny wybór biznesowy", jak np.
    > posiadanie
    > jednej lub pięciu linii telefonicznych, albo biura w mieszkaniu
    > lub na XXXV
    > piętrze warszawskiego wieżowca.

    Zalezy od podejścia. I w jednym i w drugim przypadku masz
    potencjalne plusy i minusy konkretnych decyzji i zachowań.
    Jednaikże naturalnie każdy ma prawo traktować kwestie podatkowe w
    sposób mistyczny jeśli chce.

    marekz