eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności › Re: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności
    Date: Mon, 19 Jan 2015 18:17:03 +0100
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności

    W dniu 2015-01-19 o 18:08, Jacek pisze:
    > Ale zaliczenie w KUP czegoś, co by było "spoza zgłoszonego PKD" już
    > może stwarzać problemy?

    Najlepiej zamknąć biznes, bo nic nie wolno.
    Jak byś tak patrzył, to nie zrobiłbyś żadnego ruchu, bo nawet
    nie wiesz ilu wymogów nie spełniasz :-)
    Takimi drobiazgami nikt się nie przejmuje.
    Ja od lat miałem w PKD nawet nie pamiętam co -
    jakieś niekomercyjne usługi ble ble i
    kilkanaście lat różnych kontroli - żadnej to nie interesowało.
    To co masz wpisane w PKD, to oni potrzebują tak ogólnie
    wpisać do protokołu i na tym się ich zainteresowanie kończy.
    Nie wiem jak duża musi być rozbiezność czy udział czegoś czego nie ma
    żeby to kogoś zainteresowało.