eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności › Re: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 20 Jan 2015 15:30:15 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności

    On Sun, 18 Jan 2015, Liwiusz wrote:

> [...]
    frankach pyta: "Czy mamy pewność, że po 5 latach spłacania kredytu rata spłaty w
    złotych wzrośnie"?

    > ???

    Skad wiesz JAKĄ usługę chce wykonać wątkotwórca, skoro nie napisał?
    Osobiście go znasz i Ci powiedział przy piwie? ;)

    Ja np. nie mam w cache listy czynności które wymagają licencji,
    uprawnień czy choćby tylko zgłoszenia.
    A ściganie przez prokuratora za naruszanie powyższych wymogów
    bywało opisywane w prasie (inna sprawa, że można podejrzewać
    iż część to były przypadki w których ktoś po prostu CHCIAŁ
    dokuczyć bo okazja była, ale dura lex sed lex - nie każda czynność
    może być wykonywana wot tak).

    Na deser dochodzi możliwa papierkologia - np przy "skupie od ludności"
    (lombardy itp) jakieś ewidencje i inne kwitki, które przy
    "zwykłych" czynnościach potrzebne nie są. A tu jeden ruch i albo
    na siedem lat albo dożywotnio trzymanie bonusowych ewidencji :|

    pzdr, Gotfryd