  • Data: 2008-09-06 18:28:04
    Temat: Re: Sprzedaz uzywanych lawek ze szkoly?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się że z powodu rozterek j.w. w wielu instytucjach wolą używane
    > ST wyrzucić niż sprzedać (a powinno się za coś takiego odpowiadać jak
    > za niegospodarność :[).
    > Jak sprzedać?
    > IMVHO - "normalnie".
    > Są przepisy dotyczące zawierania umów przez jednostki budżetowe,
    > prawda? Do jakiejś tam kwoty można z wolnej ręki, powyżej dopuszcza
    > się AFAIR konkurs ofert, jeszcze wyżej jest przetarg...
    > IMHO jak po "cenie rynkowej" to nie ma się jak przyczepić.
    > Na pytanie o cenę rynkową przeszukać archiwum na okoliczność
> [...]

    No i jeszcze jedna uwaga. Jeżeli ta sprzedająca szkoła jest jednostką
    budżetową - a większość szkół jest - to sprzedaż środka trwałego musi
    zatwierdzić ...rada gminy. Nie podam z czego to wynika bo nie wiem - ale
    ostatnio dwa razy się z takim czymś spotkałem. Raz to był piec co za 6 tys
    zł a raz komputer za 50 zł. Uchwała musiała być przed sprzedażą.

    --
    PawełJ