  • Data: 2004-08-25 15:06:07
    Temat: Re: Sprzęt komputerowy i kontrola z UKS
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > OK my to wiemy ale czy ONI też to wiedzą :-))
    Z calym naleznym szacunkiem - co mnie to obchodzi?

    To jeszcze ciekawostka z kontroli u mnie (starsza baba przyszla).
    Otóz mam siec w firmie, wiadomo, zakupy materialów w kosztach.
    W EZV kobita przyczepila sie kabla (troche go poszlo to bylo czego).
    Wpisalem go tam jako "Kabel FTP 4x2x05" a ona na to co to takiego?
    To ja strzelilem zdziwienie i spytalem "to pani nie wie co to kabel ftp????"
    Ona na to, ze skad, ze ona jest urzednikiem, ekonomistka i nie wie.
    Na to ja spytalem czy wie co to amortyzacja - odpowiedziala
    oburzona, ze oczywiscie - ja na to, ja ze zielonego pojecia nie mam
    co to za cudo!!
    Zrozumialo poczciwe babsko aluzje i odczepilo sie od tematów
    o których nie miala pojecia.

    PawelZ