  • Data: 2009-07-06 06:44:27
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Jul 2009, b...@i...pl wrote:

    [...komuś...]

    > Nie wiem co mam odpowiedziec na to pytanie, bo juz kilka razy odpowiadalem.
    > To raz.

    Ale nieprzekonująco i enigmatycznie :|

    > A dwa, ze jak powiem co zrobilem, to z pewnoscia przynajmniej czesc
    > osob - patrzac po tym co sie dzialo do tej pory - zacznie sie zastanawiac, czy
    > to na pewno byly rzeczy ktore moga sie zaliczac do sumy ulepszen czy nie...

    I słusznie, sam bym od tego zaczął - "części i peryferia" nie liczą
    się sumarycznie, skoro jest przepis szczegółowy (jasny: "jednostkowa
    wartość").

    > Wiec po prostu rece mi opadly i nie wiem co mam powiedziec.
    > Podtrzymuje tylko to co w 1 poscie, ze MAM ULEPSZENIE

    Było napisać, że dokonałeś już innych ulepszeń które podlegają
    sumowaniu (czyli - w uproszczeniu - mają charakter usług, a nie
    zakupu "gotowych części") to by dyskusja była o trzy czwarte
    krótsza :|

    > i co z zrobic w zwiazku z tym ?

    Spróbuję znaleźć lepsze miejsce w wątku, byc może pierwotny post,
    w każdym razie ten pytający o "przyczynę" wyboru.

    pzdr, Gotfryd