  • 1. Data: 2004-03-29 10:04:23
    Temat: Stare komputery - co z nimi robicie?
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Duża część grupowiczów - z tego co zauważyłam, zajmuje się usługami
    informatycznymi, a reszta też w większości używa komputera jako narzędzia
    wspomagającego pracę. Powiedzcie mi, co robicie ze starymi, że tak powiem
    zużytymi, komputerami. Mając DG już od ponad 10 lat mam trochę tego rupiecia
    i zagraca mi mieszkanie. Jeden "sprzęt" został oddany kiedyś jako
    darowizna, a reszta pieczołowicie była ochraniana przez syna coby tego
    nigdzie nie oddawać (niby dla przyszłości jako eksponaty?). Ostatnio do
    kolekcji przybył kolejny wycofany z DG egzemplarz i moja determinacja, co do
    definitywnego pozbycia się "gratów", obecnie zwyżkowała. Tylko co z nimi
    zrobić?
    Żadne komisy nie wchodzą w grę, bo to już zupełne starocia (poza ostatnim).
    Może ktoś podzieli się ze mną swoim doświadczeniem w temacie?
    Pozdrawiam, życząc miłego tygodnia - Graszka.

  • 2. Data: 2004-03-29 10:11:14
    Temat: Re: Stare komputery - co z nimi robicie?
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Graszka wrote:

    > Żadne komisy nie wchodzą w grę, bo to już zupełne starocia (poza
    > ostatnim). Może ktoś podzieli się ze mną swoim doświadczeniem w
    > temacie? Pozdrawiam, życząc miłego tygodnia - Graszka.

    Najbliższy śmietnik???

  • 3. Data: 2004-03-29 10:20:25
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Żadne komisy nie wchodz? w grę, bo to już zupełne starocia (poza ostatnim).
    > Może kto? podzieli się ze mn? swoim do?wiadczeniem w temacie?
    > Pozdrawiam, życz?c miłego tygodnia - Graszka.

    Jesli sa na chodzie, to mozna po prostu spytac sie w jakiejs szkole czy
    nie mieliby ochoty tego wziasc .. brzmi to jak wciskanie smieci ;) ale
    prawda czesto jest taka, ze w szkolach jest mnostwo starego sprzetu,
    ktorego nie oplaca sie juz naprawiac i nieraz bardzo sie przydaja do
    reanimacji jakies komputery oddane przez kogos nawet z przeznaczeniem
    "na czesci" ... albo daj po prostu ogloszenie na grupe regionalna, ze
    masz sprzet do oddania. Na pewno ktos to wezmie.

  • 4. Data: 2004-03-29 10:37:23
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wspomagającego pracę. Powiedzcie mi, co robicie ze starymi, że tak powiem
    > zużytymi, komputerami. Mając DG już od ponad 10 lat mam trochę tego

    Protokół likwidacyjny i telefon do firmy zajmującej się utylizacją.

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-03-29 10:52:24
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    A do Ew. Śr. Trw. dołączamy protokół zniszczenia lub notkę o przekazaniu -
    rozumiem?
    Jeśli natomiast znajdzie się chętny na ostatnio wycofany egzemplarz to -
    jako, że środek był w EŚTr i jego sprzedaż będzie moim przychodem z DG -
    sprzedaję go na f-rę lub ... No właśnie, lub na co - jakiś rachunek dla
    osoby fizycznej nie prowadzącej DG?
    Graszka (KPiR, VAT) ( komputer był nabyty jeszcze przed "zavatowaniem się").

  • 6. Data: 2004-03-29 12:23:39
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    > Najbliższy śmietnik???

    nie!
    http://www.google.pl/search?q=utylizacja+komputer%C3
    %B3w&ie=UTF-8

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 7. Data: 2004-03-29 14:14:39
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > osoby fizycznej nie prowadzącej DG?
    > Graszka (KPiR, VAT) ( komputer był nabyty jeszcze przed "zavatowaniem

    Gdyby nie ostatni nawias, to podpowiadałbym Ci, że dla osoby nie prowadzącej
    DG, też wystawiasz fakturę VAT, a tak to nie wiem... Pewnie też, ale nie
    wiem, co z tym VATem, skoro go nie odliczyłaś po zakupie...

    Tomek

  • 8. Data: 2004-03-29 20:34:02
    Temat: Odp: Stare komputery - co z nimi robicie?
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik Graszka <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c48v54$2k1$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    > osoby fizycznej nie prowadzącej DG?
    > Graszka (KPiR, VAT) ( komputer był nabyty jeszcze przed "zavatowaniem

    Witam
    1. Postawić w miejscu ruchliwym z napisem "Nie twoje nie kradnij" -
    dłużej niż kwadrans nie postoi :-)
    2. Syn może wystawić ten sprzęt na Allegro za symboliczną złotówkę.
    3. Proszę napisać jaki to jest model, zbieram starocie.
    Pozdrawiam Piotr

  • 9. Data: 2004-03-30 05:35:05
    Od: "Jarod" <j...@p...wp.pl>

> [...]
    ostatnim).
    > Może ktoś podzieli się ze mną swoim doświadczeniem w temacie?

    Popatrz tutaj
    http://www.megaservice.pl

    Pozdrawiam również
    Jarod

  • 10. Data: 2004-03-30 07:47:53
    Od: "M." <m...@a...pl_nospam>

    Użytkownik Graszka napisał:

    > Duża część grupowiczów - z tego co zauważyłam, zajmuje się usługami

    sprzedać na Allegro , może pare złotych wpadnie

    Pozdrawiam M.