  • Data: 2004-05-26 13:26:39
    Temat: Re: Start jednoosobowej firmy
    Od: "R.G" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 200 zl do 200 000 zl

    od czego to może zależeć ??
    (niech np. moja firma będzie wykonywać podzepoły do
    wahadłowców, metodą chałupniczą...)

    > od ok 400 do ....

    zakładam że w ciągu pierwszych kilku miesięcy nic nie
    zarobię (nawet nie będę miał przychodu). Czy pomimo tego
    będę musiał płacić jakieś ZUSy i inne badziewie ?

    > lub po podaniu blizszych informacji ..

    no chyba właściwie tyle co napisałem:
    -zero przychodu na początku (2-3 miesiące)
    -jedna osoba (ja)
    -coż można jeszcze określić ??
    -chyba zero kosztów, bo wykonywał będę to u siebie w domu
    na strychu...

    Czy na tej podstawie można coś więcej powidzieć ?

    Dzięki
    RG