  • 1. Data: 2004-10-04 14:17:35
    Temat: Studia podyplomowe z rachunkowosci na SGH
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam male zapytanko. Czy ktos z was uczestniczyl moze w studiach
    podyplomowych z rachunkowosci na SGH? Wprawdzie i tak juz po ptokach bo sie
    zapisalam i juz, ale czy ktos wie jaki jest poziom na tych sudiach? W
    materialach inf. bylo napisane, ze to sa studia dla osob, ktore juz z
    rachunkowoscia mialy do czynienia. A tu pierwsze zajecia jakie bede miala,
    to "podstawy rachunkowosci". Troche mnie to dziwi. Bede wdzieczna za
    jakakiekolwiek info. Interesuja mnie nawet ploty. :))))

    Pozdrowka.

  • 2. Data: 2004-10-04 18:15:50
    Temat: Re: Studia podyplomowe z rachunkowosci na SGH
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    > to "podstawy rachunkowosci". Troche mnie to dziwi. Bede wdzieczna za
    > jakakiekolwiek info. Interesuja mnie nawet ploty. :))))
    W sumie poza tym ze sa b.drogie wiem niewiele. Ale nastaw sie , ze poziom
    bedzi kiepski. Wiecej niz na studiach Ci niestety nic nie powiedza(jesli
    studiowalas rachunkowosc).Trzeba bylo wybrac cos wiecej np. MSR-y jakies
    albo cos w tym stylu.
    pozdr.
    KJ

  • 3. Data: 2004-10-04 23:15:33
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > to "podstawy rachunkowosci". Troche mnie to dziwi. Bede wdzieczna za
    > jakakiekolwiek info. Interesuja mnie nawet ploty. :))))

    Na które konkretne studium sie zapisałas? Rachunkowość w nazwie mają aż cztery.
    Ponieważ uczestniczylem tylko w jednych z nich, to moja opinia nie jest
    miarodajna :-) W zalezności od doswiadczenia zawodowego jedne zajecia zapewne
    bedą dla Ciebie nudne, inne bardzo ciekawe, a na jeszcze inne nie bedziesz
    chodzic. Do tego naklada sie jeszcze kwestia umiejetnosci dydaktycznych
    wykladowcow. No i najwazniejsza sprawa w jakim celu poszlas na te studia :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 4. Data: 2004-10-05 08:36:22
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    Poszlam na te studia aby zdobyc jakas wiedze. Na studiach mgr [ekonomia] z
    rachunkowosci nie nauczyli mnie zbyt wiele. Pracuje w dosc specyficzny
    sposob i cala wiedze jaka posiadam zdobywam sama. Na zadne szkolenia nie
    chodze, bo po prostu sa dla mnie za drogie. 3 czy 4 tys. za samo szkolenie z
    podatku vat to lekka przesada. Na to moze sobie pozwolic ktos kto jest
    zatrudniony jako ksiegowy i firma mu za to placi. Ja niestety ucze sie sama.
    Problem w tym, ze niebardzo wiem z czego mam sie uczyc i czy to, co robie,
    robie prawidlowo. A ja naprawde nie mam nikogo kogo moglabym sie o cokolwiek
    spytac i kto moglby mnie poprawic.

    Natomiast drugim powodem jest papierek. Potrzebuje go do obecnej pracy.

    A studium nazywa sie po prostu Rachunkowosc.

  • 5. Data: 2004-10-05 11:25:38
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > podatku vat to lekka przesada. Na to moze sobie pozwolic ktos kto jest
    > zatrudniony jako ksiegowy i firma mu za to placi.

    Sa tansze szkolenia podatkowe niz 3-4 tys.

    > Ja niestety ucze sie sama.
    > Problem w tym, ze niebardzo wiem z czego mam sie uczyc i czy to, co robie,
    > robie prawidlowo.

    Musisz czytac duzo literatury. W zaleznosci od obszaru, ktory chcesz opanowac.
    mozliwosci jest duzo.

    W przypadku podatkow skupilbym sie na leksykonach Unimexu wraz z towarzyszacymi
    im ustawami.
    A w przypadku rachunkowosci zaproponowalbym miesiecznik Rachunkowosc.

    > A ja naprawde nie mam nikogo kogo moglabym sie o cokolwiek
    > spytac i kto moglby mnie poprawic.

    Jezeli pracujesz sama jedna jako ksiegowa (wraz z podatkami) to rzeczywiscie
    masz trudna sytuacje. Zawsze lepiej jest z kimś podyskutować.

    > Natomiast drugim powodem jest papierek. Potrzebuje go do obecnej pracy.

    Jaki papierek ? Sam dyplom czy licencja MF ? Spelniasz warunki do otrzymania
    licencji ?

    > A studium nazywa sie po prostu Rachunkowosc.

    Teraz jak juz zaplacilas za studia to nie masz raczej odwrotu. Sama ocenisz na
    koniec studiow co one Ci dały poza papierkiem.

    Powodzenia,

    Karol

  • 6. Data: 2004-10-05 11:46:53
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    opanowac.
    > mozliwosci jest duzo.
    >
    > W przypadku podatkow skupilbym sie na leksykonach Unimexu wraz z

    No i jest jescze tzw. Wielkopolskie Biuro Informacji Podatkowej - porady
    gratis z VAT i UPDOF placisz tylko za telefon.

    > A w przypadku rachunkowosci zaproponowalbym miesiecznik Rachunkowosc.

    A nie jest lepszy 2 tygodnik Rachunkowosc z Gorzowa W.?

    pozdr.
    KJ

  • 7. Data: 2004-10-05 14:44:07
    Od: "Andzia" <a...@W...gazeta.pl>

    > No i jest jescze tzw. Wielkopolskie Biuro Informacji Podatkowej - porady
    > gratis z VAT i UPDOF placisz tylko za telefon.

    A jaki jest do nich nr tel.? Albo lepiej podaj stronę www.

    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 8. Data: 2004-10-06 09:28:05
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    > No i jest jescze tzw. Wielkopolskie Biuro Informacji Podatkowej - porady
    > gratis z VAT i UPDOF placisz tylko za telefon.

    tel.065/529-53-63
    (Prosze nie traktowac tego jako autoreklame- to do ty ktorzy inwigiluja
    posty;-))
    pozdr.
    KJ