  • 1. Data: 2004-10-04 08:29:17
    Temat: wewnatrzwspolnotowe nabycie- jak ujmowac w rejestrach i PKPiR???
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Witam wszystkich,
    mam problem: kupilam srodek transportu (w kraju UE), ktory jest moim towarem
    handlowym. Do faktury stwierdzajacej nabycie, wystawilam fakture wewnetrzna,
    w ktorej naliczylam podatek VAT. Teraz zastanawiam sie, jak to wszystko
    wpisac w rejsetry vat i w PKPiR?? Czy do rejestru zakupow VAT wpisuje
    fakture wewnetrzna?? Rownoczesnie fakture wewnetrzna powinnam chyba wpisac
    tez do rejestru sprzedazy VAT?? (Malopolska Izba Skarbowa nie wymaga
    wplacania podatku VAT, tylko rozliczenia w deklracji VAT-7 za dany okres
    rozliczeniowy). A do PKPiR fakture, ktora wystawil dla mnie kontrahent z
    UE?? Czy dobrze mysle???
    Dziekuje z gory za podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Kurka