  • 1. Data: 2002-07-05 06:48:29
    Temat: Świadczenie urlopowe
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem zatrudniona w zakładzie pracy, który zatrudnia mniej niż 20 osób. Z tego
    co się orientuję przysługuje mi świadczenie urlopowe w kwocie 658,57 zł. brutto.
    Jaką kwotę netto powinnam otrzymać? Czy pracodawca odprowadza za mnie składki
    do ZUS-u? Oraz jaki podatek jest odprowadzany do US (20 czy 19%)?

    Pozdrawiam
    Kubusiam

  • 2. Data: 2002-07-05 07:07:31
    Temat: Re: Świadczenie urlopowe
    Od: "Michal M." <m...@t...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tego
    > co się orientuję przysługuje mi świadczenie urlopowe w kwocie 658,57 zł.

    Wcale nie, ponieważ jeżeli pracodawca na fundusz socjalny, to może z niego
    np. zafundować wam paczki na święta , bilety do kina, zabawe sylwestrową i
    takie tam pierdoły, i nie ma powiedziane , że musi dofinansować świadczenie
    urlopowe.
    Warto też przeczytać regulamin funduszu socjalnego pracodawcy

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2002-07-05 07:10:59
    Od: <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > urlopowe.
    > Warto też przeczytać regulamin funduszu socjalnego pracodawcy

    Ale z tego co się orientuję pracodawca nie tworzył funduszu socjlnego, ponieważ
    nie miał obowiązku, gdyż zatrudnia mniej niż 20 osób.

    Pozrdawiam
    Kubusiam

  • 4. Data: 2002-07-05 10:17:04
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    > Ale z tego co się orientuję pracodawca nie tworzył funduszu
    > socjlnego, ponieważ nie miał obowiązku, gdyż zatrudnia mniej niż 20
    > osób.

    W takim razie jest obowiązany do wypłacania świadczenia urlopowego
    (oczywiście pod warunkiem, że urlop obejmuje te 14 dni, o których pisze
    Paragraf - KP w wątku PD: Świadczenie urlopowe - sprostowanie). Podstawą
    jest ustawa o zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych - art.3

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 5. Data: 2002-07-05 13:03:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 5 Jul 2002 08:48:29 +0200, <d...@p...onet.pl>
    zakodował:

    >Jaką kwotę netto powinnam otrzymać? Czy pracodawca odprowadza za mnie składki
    >do ZUS-u? Oraz jaki podatek jest odprowadzany do US (20 czy 19%)?

    Świadczenie nie jest oZUSowane, a stawka podatku zależy od tego, w
    którym przedziale podatkowym się znajdujesz.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-07-05 13:09:56
    Od: <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Świadczenie nie jest oZUSowane, a stawka podatku zależy od tego, w
    > którym przedziale podatkowym się znajdujesz.

    ---------------------

    Ale zdrowotne odprowadzam?

    Pozdrawiam,
    Kubusiam