  • 1. Data: 2004-07-07 09:54:47
    Temat: Swiadczenie urlopowe za rok 2004
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Gdzie mozna sprawdzic wysokosc swiadczenia urlopowego za rok 2004, bo z tego
    co czytalem to kwota ta nie jest stala, ale zmienna i jest to:
    kwota swiadczenia(na dany rok)*wymiar etatu
    Jesli sie myle, prosze mnie poprawic.
    Kolejne pytanie to takie, co z osoba ktora jest zatrudniona u pracodawcy na
    umowe-zlecenie od ponad 2 lat? Czy tez przysluguje jej swiadczenie urlopowe
    i w takiej samej kwocie jak osobie zatrudnionej na umowe o prace?
    Firma ma ponad 20 osob.

    Pozdrawiam, Łukasz

    ---

  • 2. Data: 2004-07-07 10:01:33
    Temat: Re: Swiadczenie urlopowe za rok 2004
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tego
    > co czytalem to kwota ta nie jest stala, ale zmienna i jest to:
    > kwota swiadczenia(na dany rok)*wymiar etatu

    (37,5 % z kwoty 1855,15 zł)
    695,68 zł - cały etat

> [...]
    urlopowe
    > i w takiej samej kwocie jak osobie zatrudnionej na umowe o prace?

    Nie przysługuje, bo osoba ta nie jest zatrudniona na etat.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2004-07-07 12:16:29
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 7 lip o godzinie 12:01, na pl.soc.prawo.podatki, Kasia Mikołajczyk
    napisał(a):

    > tego
    >
    > (37,5 % z kwoty 1855,15 zł)
    > 695,68 zł - cały etat

    A to jest różnica w wymiarze zatrudnienia?
    Przecież dni urlopowych wychodzi tyle samo u pół-etatowca /pracującego po 4
    r-g/dobę/ i cało-etatowca. Przelicza się to w stosunku godzinowym. Więc na
    jakiej podstawie jedna osoba w stosunku do drugiej ma być inaczej
    traktowana/ ?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2004-07-07 12:28:58
    Od: @la<e...@i...pl>

    Hmm... a czy ilość zatrudnionych osób ma znaczenie przy obliczaniu
    świadczenia? Przy obowiązku wypłaty tegoż? Gdzie o tym piszą?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-07-07 12:52:01
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > r-g/dobę/ i cało-etatowca. Przelicza się to w stosunku godzinowym. Więc na
    > jakiej podstawie jedna osoba w stosunku do drugiej ma być inaczej

    Nie wiem, czy Cię dobrze zrozumiałam. Mam na myśli to, że wysokość
    świadczenia dla zatrudnionych ustala się proporcjonalnie do wymiaru czasu
    pracy pracownika, czyli jeżeli ktoś jest zatrudniony na cały etat to dostaję
    całą kwotę 695,68, a jeżeli na 1/2 etatu to 1/2 z tej kwoty.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 6. Data: 2004-07-07 13:01:04
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "@la" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm... a czy ilość zatrudnionych osób ma znaczenie przy obliczaniu
    > świadczenia? Przy obowiązku wypłaty tegoż? Gdzie o tym piszą?

    Ilość zatrudnionych osób ma znaczenie przy obowiązku wypłaty świadczenia.
    Zarówno ilość osób jak i ilość tych osób w przeliczeniu na pełne etaty.

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jn&a
    kt=nr16977369&ver=-1&jedn=-1
    Nie jestem tylko pewna, czy to jest ostatnia zmiana Ustawy o zakładowym
    funduszu świadczeń socjalnych w tym zakresie.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 7. Data: 2004-07-07 16:54:47
    Od: "Tomasz P" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Kasia
    >
    > To prosze o wytlumaczenie dlaczego np w mojej pracy dostaje się bez
    wzgledu na czas pracy i staz kwotw 180zł netto na czlonka rodziny?

  • 8. Data: 2004-07-07 17:37:35
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz P" <p...@p...onet.pl> napisał
    > wzgledu na czas pracy i staz kwotw 180zł netto na czlonka rodziny?
    Re : A bo to nie jest świadczenie urlopowe. Zapewne jest to wypłata w ramach
    funduszu socjalnego zgodna z jego regulaminem (aczkolwiek takie kryterium
    wypłat zapewne będzie zakwestionowane - inaczej : równo po wsiem nie nada).
    Twoje drążenie tematu wynika z próby zrozumienia zagadnienia bez zapoznania
    się ze stosowną ustawą ( o funduszu socjalnym)
    AR.

  • 9. Data: 2004-07-07 20:40:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jul 2004, Artur Ch. wrote:

    >+ Dnia 7 lip o godzinie 12:01, na pl.soc.prawo.podatki, Kasia Mikołajczyk
    >+ napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+ r-g/dobę/ i cało-etatowca. Przelicza się to w stosunku godzinowym. Więc na
    >+ jakiej podstawie jedna osoba w stosunku do drugiej ma być inaczej

    Na zdrowy rozum tak powinno być: jeśli osoba "A" pracuje na cały etat
    to przysługuje jej jedno świadczenie. Jeśli osoba "B" pracuje na
    pół etatu w dwu zakładach to też powinna dostać *jedno* świadczenie,
    czyż nie ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 10. Data: 2004-07-08 09:27:53
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 7 lip o godzinie 22:40, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

> [...]
    > to przysługuje jej jedno świadczenie. Jeśli osoba "B" pracuje na
    > pół etatu w dwu zakładach to też powinna dostać *jedno* świadczenie,

    W _zasadzie_ masz rację, ale idąc takim tokiem rozumowania osoba pracująca
    w firmie *A* na cały etat oraz w firmie *B* także na cały etat, otrzyma
    podwójne świadczenie.
    Chodziło mi o wariant kiedy 1/2 etatowiec pracuje każdego dnia po 4 godziny
    - w tym przypadku - IMHO - winno mu się wypłacić pełne świadczenie a nie
    proporcjonalne do wymiaru zatrudnienia. Urlopu wszak zarówno /pełnemu/
    pracownikowi jak i 1/2 etatowi schodzi tyle samo - 14 dni kalendarzowych.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany