  • 1. Data: 2008-04-23 21:00:54
    Temat: Szybkie pytanko, pit-36 + pit-b?
    Od: <a...@...pl>

    Witam,
    czy ja jako osoba fizyczna samodzielnie prowadzaca Dzialalnosc Gospodarcza,
    rozliczajaca sie na zasadach ogolnych i samodzielnie oplacajaca swoje
    skladki ZUS musze skladac poza deklaracja pit-36 rowniez pit-B?

  • 2. Data: 2008-04-23 21:09:01
    Temat: Re: Szybkie pytanko, pit-36 + pit-b?
    Od: "Rysiek" <...@...pl>

    tak

  • 3. Data: 2008-04-25 10:35:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy ja jako osoba fizyczna samodzielnie prowadzaca Dzialalnosc
    > Gospodarcza,

    Powiem wiecej, osoba prowadzaca niesamodzielnei dzialalnosc gospodarcza badz
    tez za ktora skladki odporowadza zaklad pracy takze musi wypelnic PIT-B.

    Pozdrawiam
    SDD