  • Data: 2009-05-14 13:58:39
    Temat: Re: Termin dla US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 May 2009, spp wrote:

    > Takim żądaniem jest złożenie zeznania podatkowego na odpowiednim druku.

    Podepnę się :), wiedząc czego chce WoyteG, z "pomysłem" ;)

    Znaczy w roli advicatus diaboli - co powinien zrobić US, zakładając że
    chce pozostać w zgodzie z prawem, a nie chce samemu wszcząć postępowania.
    "W związku z czynnym żalem z dn... informujemy, że procedura przewiduje
    złożenie informacji podatkowej w postaci formularza deklaracji ....
    który można pobrać w okienku nr ..., zgodnie z art. 16 KKS, w związku
    z dobrowolnym ujawnieniem faktu uchylenia od opodatkowania, powiadamiamy
    iż US z mocy ustawi odstąpi od wymierzenia kary pod warunkiem
    niezwłocznego złożenia deklaracji oraz wpłaty należnego podatku do
    dnia 15 czerwca 2009 roku".

    Oczywiscie w razie złożenia zeznania (jak piszesz), niezależnie czy
    w terminie czy nie, z pustymi rubrykami w pozycjach podstawy
    opodatkowania i podatku, US oczywiście "niezwłocznie" zajmie
    się sprawą.
    Niezwłocznie wezwie podatnika aby prawidłowo wypełnił te rubryki...

    I nie widzę jak dało by się obejść tę część.

    pzdr, Gotfryd