    From: smykas <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Termin obowiązku podatkowego
    Date: Tue, 30 Sep 2008 23:03:51 +0200

    'Tom N' pisze:
    > A dlaczego tak chcesz to interpretować? Łapiesz się na jakieś
    > szczegółowe terminy (np. usługi przeładunkowe) dla obowiązku
    > podatkowego VAT?

    Fvat dotyczy usługi na wykonanie pewnych prac - nic szczególnego.

    > Dlaczego na początku miesiąca?

    Ok, nie na początku - może być np. 20 listopada. Ale to nie jest
    istotne. Pytanie, czy mogę to rozliczyć za miesiąc, w którym fizycznie
    otrzymałam zapłatę, a nie za miesiąc w którym wystawiłam fvat.

    > Jaki znowu podatek z faktury (domyślam, się, że nie VAT, bo o tym było
    > w pkt. 1.)?

    Podatek dochodowy PIT-5. Czy dochód z tej fvat powinnam uwzględnić we
    wrześniu (tak jak data wystawienia fvat) czy mogę w październiku (jak
    data wpływu środków) ?

    Pozdrowienia
    Smykas