  • Data: 2020-04-29 14:23:29
    Temat: Re: Termin w 2020 na skladanie PIT za 2019
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-29 o 12:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > To się przyjrzyj, jak w tym wątku wyglądają moje posty, a jak wyglądają
    > Twoje:
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.soc
    .prawo.podatki/grA2A-OF6Zc

    > -----

    Dzięki Tobie zdarzyła się prędzej :)

    Nie widzę tam możliwości czytania tego w wątkach.
    Wszystko jest jednym wątkiem - to jest CHORE. Szacun jeśli potrafisz się
    w tym bajzlu połapać!
    No chyba, że nie wiem gdzie coś poustawiać aby pokazywał powątkowaną
    hierarchię wypowiedzi. Sprawdziłem w Ustawieniach wszystkie 4 dostępne
    Układy interfejsu - nie widzę różnicy.
    Ja normalnie mam rozdzielone poszczególne odgałęzienia dyskusji - widzę
    kto komu odpowiada. Jak mnie któreś odgałęzienie dyskusji nie interesuje
    to tam w ogóle nie zaglądam - jak to zrobić w Googlu?
    Przecież bardzo często się zdarza, że ktoś wrzuci jakieś skojarzenie i
    ten odłam dyskusji biegnie w zupełnie innym kierunku.

    Poza tym jak ktoś coś cytuje to przecież po to, aby czytający jego
    wypowiedź widział ten cytat (kontekst wypowiedzi) a tu wygląda, że co
    chwilę trzeba by klikać w 'pokaż cytowany tekst' - idiotyczne. Od zawsze
    'nie cierpię' sytuacji gdy 'komputer wie lepiej czego mi potrzeba' a to
    wygląda na typowy przykład takiej sytuacji.

    Nie jestem w stanie przebywać tam dłużej bo mnie jasny szlag trafi.

    Pytałeś, czy umiem rozwinąć wątki.
    Odpowiem: W Googlu nie umiem, a u siebie nie muszę - mam je z definicji
    porozwijane (jak drzewo katalogów, gdy wszystkie podkatalogi są od razu
    pokazane aż do dołu).

    A Ty umiesz jakoś mieć ten wątek podzielony na wątki powstałe w czasie
    dyskusji?

    Twoje wypowiedzi wyglądają tam dobrze jeśli uda Ci się to napisać zaraz
    po tym komu odpowiadasz. Jak odpowiesz po 2 dniach (nie ma w tym nic
    dziwnego, ani złego) to taka wypowiedź nie wiadomo czego dotyczy.
    Rozumiem, że można podejrzeć co było zacytowane, ale jak chcesz zobaczyć
    całą wypowiedź poprzednika to chyba zipa dumna.
    A ja mam to tak jak bym był w jakimś podkatalogu i muszę znaleźć o jeden
    wyższy w hierarchii - żaden problem.

    To tyle.
    Jeśli Twoje uparte trzymanie się NIE PRZYJĘTYCH w Usenecie zasad wynika
    z założenia, że wszyscy czytają to w Googlu i Ty uprzejmie chcesz
    ludziom zrobić 'dobrze' to zrozum, że opierasz się na błędnym założeniu
    i wyciągasz w związku z tym błędne wnioski, a Twój sposób odpowiedzi
    utrudnia odniesienie się do nich.
    Ja często cytuję calą serię kolejnych wypowiedzi wielu osób aby pokazać
    wszystko co ma związek z tym co piszę. Na Twoje wypowiedzi tak się nie
    da więc .... wypadasz z dyskusji.

    Masz teraz szansę (bez utraty honoru) dopasować się. Czy skorzystasz -
    Twoja sprawa.
    P.G.