  • Data: 2016-03-28 12:50:17
    Temat: Re: Termin wykonania usługi, księgowania
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-28 o 11:50, Michał pisze:

    > Nie odpowiem, bo nie chcę wprowadzać w błąd, tylko mi to
    > przypomniało, jak kiedyś się zastanawiałem, czemu nie można
    > było rozwiązać tego tak, że liczyłoby się to gdzie są pieniądze.

    Bo trzeba by pilnować dwóch zdarzeń: księgowania wg dat z dokumentów
    i pilnowania związanych z tym zdarzeń płatności.
    W zależności od skali działalności jest to mniej lub bardziej
    upierdliwe (szczególnie jesli chodzi o te czynności wyksięgowywania
    w PIT czy korekty w VAT przy braku zapłaty - choć te zawiłosci zniknęły
    od 2016 roku)