  • 21. Data: 2009-02-09 20:04:24
    Temat: Re: Terminowość ZUS a bank pocztowy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ania wrote:

    > chyba w kazdym banku przlewy do zus sa bezplatne, choc moze sie myle,
    > w kazdym razie ja grosza nie place (multibank i mbank)

    Pokaż choć jeden bank, w którym papierowo zlecony przelew do ZUS
    w naziemnym oddziale jest bezpłatny. No pokaż Aniu taki bank.

    A w Multi przelew naziemny w oddziale do ZUS kosztuje 10zł.

  • 22. Data: 2009-02-09 20:57:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:gmq2op$s1s$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Pokaż choć jeden bank, w którym papierowo zlecony przelew do ZUS
    > w naziemnym oddziale jest bezpłatny. No pokaż Aniu taki bank.
    > A w Multi przelew naziemny w oddziale do ZUS kosztuje 10zł.

    To może Ty najpierw pokaż jeden bank, który ma oddział na Marsie, albo
    chociażby na Księżycu...

    MSPANC

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2009-02-09 21:11:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W wiekszości banków przelewy do ZUS (jak i przelewy z tytułu podatków) są znacznie
    droższe, niż zwykłe przelewy.
    Ot taki efekt dodatkowy obowiązku stosowania rozliczenia bezgotówkowego w obu
    przypadkach.
    JaC

    -----

  • 24. Data: 2009-02-09 21:29:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Trafiłem wczoraj na jakąś bankową reklamę konta dla małego biznesu i przelewy do ZUS
    niby bezpłatne (nie zwróciłem uwagi, czy tylko elektroniczne), aż się w oczy
    rzuciło.
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-02-09 22:02:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wpływa nazajutrz

    wszystko jasne.
    Dzieki za wyjasnienie.

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

  • 26. Data: 2009-02-10 00:19:50
    Od: Ania <a...@g...pl>

    cef pisze:

    > Pokaż choć jeden bank, w którym papierowo zlecony przelew do ZUS
    > w naziemnym oddziale jest bezpłatny. No pokaż Aniu taki bank.
    >
    > A w Multi przelew naziemny w oddziale do ZUS kosztuje 10zł.
    drogi cef... dlatego napisalam chyba i ze moge sie mylic... zylam w
    blogiej nieswiadomosci, przeciez to nie problem zalozyc konto z obsluga
    przez internet i robic w ten sposob przelewy do zus i skarbowki, jesli
    koszty sa dotkliwe dla posiadacza konta

  • 27. Data: 2009-02-10 07:22:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ania wrote:

    > drogi cef... dlatego napisalam chyba i ze moge sie mylic... zylam w
    > blogiej nieswiadomosci,

    Ależ nic się nie stało :-)

    przeciez to nie problem zalozyc konto z
    > obsluga przez internet i robic w ten sposob przelewy do zus i
    > skarbowki, jesli koszty sa dotkliwe dla posiadacza konta

    Ale wątek od poczatku dotyczył osób, które opłacają
    ZUS przez "wpłatę na poczcie". Te osoby raczej nawet nie obsługują
    komputera, a internet i bank to dla nich pewnie sprawa szatana.

  • 28. Data: 2009-02-10 21:29:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009, Ania wrote:

    > przeciez to nie problem zalozyc konto z obsluga przez
    > internet

    Mhm...
    Gdzie Ty mieszkasz?
    Nie aby w jakimś mieście? ;)
    I *już masz* komputer?
    Nie mówię, że w większości gmin wiejskich "nie ma internetu".
    W tej skali "jest wszędzie". Nie mylić z "wszędzie" po podzieleniu
    gmin na drobne :D
    Może nie każdy wie, że są pojedyncze miejsca w .pl w których
    nie ma *prądu*? (wiem, wiem, można sobie internet z satelity ;))

    Policz inaczej: najdroższa oferta bankowa na przelewy która padła
    to było 50 zł miesięcznie (10 zł przelew, 3x ZUS plus dochodowy
    plus VAT).
    Przyjmij lokalizację "gdzieś w polu" - ile wyjdzie internet plus
    amortyzacja komputera plus prąd?

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2009-02-26 18:30:05
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > Może nie każdy wie, że są pojedyncze miejsca w .pl w których
    > nie ma *prądu*? (wiem, wiem, można sobie internet z satelity ;))

    skads tego posta autor wyslal (raczej nie na poczcie) i wiedzial co to
    grupy... wiec chyba nie jest tak zle ;)

  • 30. Data: 2009-02-26 22:36:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Feb 2009, Ania wrote:

    > skads tego posta autor wyslal (raczej nie na poczcie) i wiedzial co to
    > grupy... wiec chyba nie jest tak zle ;)

    Pas! :)

    pzdr, Gotfryd