  • 1. Data: 2009-02-07 18:52:35
    Temat: ryczałt + pełny etat - jaki podatek na koniec
    Od: j...@g...com

    Witam,
    zakładam własną działalność gospodarczą (ryczałt) i jednocześnie
    pracuję na etacie.
    Zaokrąglając, powiedzmy że do końca roku zarobię 40 000 zł brutto na
    etacie i 30 000 brutto w działalności.
    Podatek przy mojej działalności wynosi 8,5%, więc zapłacę 30 000
    *8,5%, a więc 2550zł.

    Czy są jakieś progi, od których trzeba płacić większy podatek z
    działalności na ryczalt?

    Czy w rozliczeniu na koniec jeszcze przyjdzie mi coś dopłacać czy może
    dostanę zwrot?:)

    Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-07 19:00:35
    Temat: Re: ryczałt + pełny etat - jaki podatek na koniec
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam,

    >Czy są jakieś progi, od których trzeba płacić większy podatek z
    działalności na ryczalt?

    Nie - jest tylko prog, powyzej ktorego sie wypada z ryczaltu.

    >Czy w rozliczeniu na koniec jeszcze przyjdzie mi coś dopłacać czy może
    dostanę zwrot?:)

    Nie mam szklanej kuli, wiec nie odpowiem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-07 19:02:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Podatek przy mojej działalności wynosi 8,5%, więc zapłacę 30 000
    *8,5%, a więc 2550zł.

    Zaplacisz o ok 1800 zl mniej - czyli 750 zl
    (patrz: powszechne ubezpieczenei zdrowotne)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-07 19:14:11
    Od: j...@g...com

    On 7 Lut, 20:02, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > *8,5%, a więc 2550zł.
    >
    > Zaplacisz o ok 1800 zl mniej - czyli 750 zl
    > (patrz: powszechne ubezpieczenei zdrowotne)

    DZIĘKUJĘ ZA SZYBKIE ODPOWIEDZI - JUŻ JESTEM SPOKOJNIEJSZA:)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE:)
    JJ

  • 5. Data: 2009-02-07 19:15:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >DZIĘKUJĘ ZA SZYBKIE ODPOWIEDZI - JUŻ JESTEM SPOKOJNIEJSZA:)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE:)
    JJ

    No Suma sumarum te 1800 - czy nawet ponad 1900 (jesli dzialalnosc zaczniesz
    w lutym) i tak wyfrunei z Twojej kieszeni, wraz jeszcze z dodatkowymi ok.
    300 zlotymi ale do ZUS-u :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-02-07 19:28:24
    Od: j...@g...com

> [...]
    > w lutym) i tak wyfrunei z Twojej kieszeni, wraz jeszcze z dodatkowymi ok.

    grrrrr:[
    :)
    Obym nie musiała płacić więcej niż to sobie założyłam (bo na wydatek
    około 2500 do końca roku już jestem przygotowana psychicznie;)), jak
    będzie mniej to nie zaszkodzi;), jak o 300 zł więcej to też jakoś
    przeżyję. Byle nie było tysiąca albo jakiegoś podobnego gratisu do
    płacenia na koniec:)