    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tworzenie spółki z o.o a rzemiosło
    Date: Thu, 9 Aug 2007 15:36:39 +0200

    On Thu, 9 Aug 2007, i...@r...com wrote:

    > Czy w Pełnej Księgowości - w sp. z o.o - ewidencje pomocnicze
    > (magazyn) muszą być prowadzone obowiązkowo? Wiem że trzeba robić
    > bilans kwartalnie - ale nie musi być to prowadzone w formie pełnego
    > magazynu.

    Wiadomo mi, że niektóre podmioty mogą prowadzić pełną księgowość
    uproszczoną - ale wydaje mi się, że są to tylko te, które "z założenia"
    nie są nastawione na zysk, czyli jakieś wspólnoty mieszkaniowe,
    stowarzyszenia nie prowadzące DG itp.
    Co do pytania wyżej - nie jestem kompetentny, może ktoś z księgowych
    "od PK", doradca albo inny podatkolog stosowany :) zechce pomóc
    wskazówkami.
    Jakby mi kazali powiedzieć pod pistotelem "tak albo nie", to bym
    powiedział że trzeba (prowadzić), bo nie tyle są to odrębne
    ewidencje, co *część ksiąg*.
    Ale ja się nie znam na PK, może ktoś ma lepsze wieści :)

    > Przepraszam za "spamowanie"

    ...to się nazywa crossposting, nie spamowanie :)

    > nagłówku żeby wiadmość wyświetliła się w 3 grupach tak się nie stało,
    > a odpowiedzi szły tylko na jeden wątek

    Niemożliwe, bo poszły zgodnie z FUTem - przynajmniej widzę że mam
    tak nadal w nagłówku, natomiast obsługa z Twojej strony (pewnie
    z powodu użycia strony www zamiast newsów?) FUTa ma... gdzieś
    (bo dawałem kolejnego FUTa, już na jedną grupę, a w nagłówku
    nadal widzę dwie - .prawo oraz .prawo.podatki).
    Niemniej ponownie daję FUT pspp :)

    pzdr, Gotfryd