  • 1. Data: 2006-02-27 14:56:50
    Temat: ULGA REMONTOWA?
    Od: "matrix" <b...@w...pl>

    Kupiłam okna na raty w 2005r.Spłacę
    raty w 2006r.Czy mogę odliczyć sobie
    całość rat czy faktycznie spłacone raty w
    2005r.
    Czy w ramach ulgi remontowej mogę
    odliczyć sobie zakup żaluzji.
    PZD Anka

  • 2. Data: 2006-02-27 16:28:51
    Temat: Re: ULGA REMONTOWA?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "matrix" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłam okna na raty w 2005r.Spłacę
    > raty w 2006r.Czy mogę odliczyć sobie
    > całość rat czy faktycznie spłacone raty w
> [...]
    Jeśli jest to spłata dla banku, a tak najczęściej bywa, że w sprzdaży
    ratalnej pośredniczy bank, to odlicza się całość.

  • 3. Data: 2006-03-08 12:04:23
    Od: Luki <b...@g...pl>

    żaluzji nie odliczysz, ponieważ to jest element dekoracji; tak
    przynajmniej słyszałem;