  • 1. Data: 2006-02-27 12:38:39
    Temat: Co sie ddzieje??
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Nie wiem, co sie dzieje, ale od rana probuje cos wyslac na ta grupe i nic
    nie dochodzi. Chyba nikt na mnie filtra nie zalozyl, bo niby czemu?
    Sprobuje jeszcze raz. Pytanko mam takie: Gdzie w picie wpisuje sie
    odliczenia za internet?

  • 2. Data: 2006-02-27 12:48:28
    Temat: Re: Co sie ddzieje??
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <...@...l> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie dochodzi. Chyba nikt na mnie filtra nie zalozyl, bo niby czemu?
    > Sprobuje jeszcze raz. Pytanko mam takie: Gdzie w picie wpisuje sie

    W PIT/O pozycja 19

  • 3. Data: 2006-02-27 14:38:58
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Majkaa" napisał w wiadomości

    > W PIT/O pozycja 19

    Dzieki wielkie :) Tyle razy przegladalem i nie widzialem :)