  • 1. Data: 2006-02-27 12:10:15
    Temat: minusowy podatek, a zwrot
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Witam

    Właśnie rozliczam znajomej PITa 37 i wychodzi mi należny podatek "na
    minusie" przy jednoczesnej nadpłacie czyli należy się jej zwrot. Czy to
    normalna sytuacja bo jakoś wcześniej sie nie spotkałam z czymś takim?

  • 2. Data: 2006-02-27 12:52:03
    Temat: Re: minusowy podatek, a zwrot
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > minusie" przy jednoczesnej nadpłacie czyli należy się jej zwrot. Czy to
    > normalna sytuacja bo jakoś wcześniej sie nie spotkałam z czymś takim?

    Jeśli nie pracowała całego roku, albo rozlicza się jako swamotna matka to
    taka sytuacja może wystąpić.
    W przeciwnym razie należy sprawdzić PIT/11, czy prawidłowo był odpowadzany
    podatek i skł. zdr. To tyle na razie przyszło mi do głowy.

  • 3. Data: 2006-02-27 12:53:33
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W przeciwnym razie należy sprawdzić PIT/11, czy prawidłowo był odpowadzany
    > podatek i skł. zdr. To tyle na razie przyszło mi do głowy.

    ta osoba przez kilka miesięcy 2005 dostawała zasiłem i PIT z UP jest jakiś
    dziwny bo nie ma tam żadnych kosztów uzyskania, a i zaliczki jakieś
    śmieszne. Może stąd się tak wszystko pokręciło?

  • 4. Data: 2006-02-27 13:10:22
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > ta osoba przez kilka miesięcy 2005 dostawała zasiłem i PIT z UP jest jakiś
    > dziwny bo nie ma tam żadnych kosztów uzyskania, a i zaliczki jakieś
    > śmieszne. Może stąd się tak wszystko pokręciło?

    A czemu uwazasz, z ebrak ksoztow uzyskanie jest dziwny????
    Twoim zdaniem zawsze musza byc koszty?
    Podatek nie ma prawa wyjsc ujemny.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-02-27 13:37:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Agnieszka wrote:
> [...]
    > minusie" przy jednoczesnej nadpłacie czyli należy się jej zwrot. Czy to
    > normalna sytuacja bo jakoś wcześniej sie nie spotkałam z czymś takim?

    Nie ma ujemnego podatku.
    Zamiast liczyc, ściągnij program i przeklep cyferki.
    www.pity.pl

  • 6. Data: 2006-02-27 14:12:21
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    > Nie ma ujemnego podatku.
    > Zamiast liczyc, ściągnij program i przeklep cyferki.
    > www.pity.pl

    Właśnie po wklepaniu cyferek tak wyszło. Może coś źle wpisuję.
    Generalnie Jest tak:
    Wynagrodzenia z tyt. Pracy... 2272,50 koszty 332,32 dochód 1940,18
    zaliczna 70,00
    Zasiłek 1022,00 0,0
    1022,00 2,20
    Składki na ZUS 406,48
    Ubezpieczenie zdrowotne 187,64

    I jak wklepuje te cycerki to właśnie podatek wychodzi "na minusie"

  • 7. Data: 2006-02-27 15:11:17
    Od: Dariusz_S <6...@e...pl>

> [...]
    > Składki na ZUS 406,48
    > Ubezpieczenie zdrowotne 187,64
    >
    > I jak wklepuje te cycerki to właśnie podatek wychodzi "na minusie"

    A czy przypadkiem nie ma w formularzu PIT 37 napisanego zdania
    "...jeżeli wynik jest liczbą ujemną, należy wpisać 0" ????