  • Data: 2014-02-08 23:23:10
    Temat: Re: UPC nie wystawia faktury Vat.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Feb 2014, hikikomorisan wrote:

    > Czy np. telefonia komorkowa nie wystawia faktur?

    Uwaga na nisko przelatujące kwalifikatory.
    Z tego, że ktoś NIE MA OBOWIĄZKU wystawiania f-r przecież nie wynika,
    żeby miał istnieć ZAKAZ wystawiania.
    Jeśli specyfikacja danych dla faktury akurat wypełnia inne potrzeby
    wystawcy, a potrzebne dane ma, może mu pasować wystawienie f-ry.
    Z żądania nabywcy może wynikać obowiązek wystawienia f-ry, ale to
    nie implikuje zależności dla czynności odwrotnej (że nie wolno
    wystawić bez żądania).

    > W UPC po raz pierwszy sie spotkalem, ze zaczeli mi przysylac najpierw
    > elektronicznie jakies rozliczenia zamiast faktur. Rozmowa z konsultantem nic
    > nie pomogla - "nie wysylamy bo nie". kopanie sie z koniem.
    >
    > Zadanie faktur wyslalem pismem.

    Było "żądanie nabywcy" to się dostosowali :)

    pzdr, Gotfryd